Svømmer som et anker?

Svømming er svært effektiv trening som gir både styrke og kondisjon.

Det er forskjell på å bade og svømme. Når du bader, blir du våt. Når du svømmer, bruker du muskler i hele kroppen. Samtidig er både brystsvømming og krål skånsomt for ledd, uansett hvor tung man er. Dressesonlineshops.co.uk  Folk i alle størrelser kan bevege seg lett i vann.

Å svømme 1-2 ganger i uka er bra trening. Du kan både kråle og svømme bryst. Krål er helt klart det raskeste, så vil du fram i feltet, er det du skal satse på. Men krål er slitsomt i lengden, særlig hvis du er utrent. Derfor bør du veksle mellom krål og andre svømmeteknikker i begynnelsen. Svøm to lengder krål, deretter to lengder bryst, to lengder rygg og så videre.

Å variere er bare bra for deg. Da styrker du en rekke muskler i kroppen, I tillegg til at du blir bedre ”venn” med vannet. Svømming er en skånsom mosjonsform som passer alle, uansett vekt. Har du god teknikk og får opp farten, er svømming Prom Dresses  dessuten meget effektiv trening som brenner mange kalorier. Bassengsvømming er uavhengig av vær, og det er en aktivitet du kan drive med hele året.

Svømmer du deg sliten flere ganger i uka, kan du forbrenne en hel del kalorier og komme i god form til sommeren.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *