Veien til et nytt liv

Jeg inviterer ikke til et bedre liv, kun et annet liv. Valget er uansett ditt, og husk: The difference between doing something, and not doing something, is doing something.

Steg 1: Finn motivasjonen

Vær ærlig mot deg selv:  free amleisure  Er du fornøyd? Hvis svaret er ja, trenger du ikke å lese lengre. Da er du framme. Hvis svaret er nei, bør du spørre deg selv om du kan gjøre noe med det. Finn et mål du kan jobbe mot. Det kan være å redusere kroppsvekta eller midjemålet. Men det kan også være å løpe 10 kilometer eller å fullføre en Ironman.

Steg 2: Nye spisevaner

Spis ofte! Å spise som en boa constrictor  Michael Kors Bags Outlet er ingen løsning. Spis mange, små måltider i stedet for ett stort. Nøy deg med én porsjon! Du får sikkert mat i morgen også! Hold deg unna sukker og salt, og kutt ned på fett. Godteri og brus spiser du kun på lørdager. Unngå kaker og desserter.

 Steg 3: Drikk mindre alkohol

Her er målet ditt: Fra drunk til hunk. Menn drikker dobbelt så mye alkohol som kvinner. Hvor mye påvirker det midjemålet ditt? Sannsynligvis en hel del. Alkohol inneholder mye energi og bidrar derfor til overvekt og fedme. Unngå særlig øl og long drinks! Og unngå å bli bakfull. Da ryker treningsøkta neste dag.

Steg 4: Mer søvn, mindre stress

Fight or flight! Vi er programmert til å produsere «sukker» i stress-situasjoner. Da utløser vi energi til å flykte. Stresser du på jobb, er løper du ikke din vei. Like fullt; du frigjør energi og stresshormonet kortisol, som ikke bidrar til stort annet enn at du eser (ytterligere) ut rundt magen. Slapp av, stress ned, sov godt!

Steg 5: Kom i form

Sorry, du blir ikke sprek av å se på Sportsrevyen eller Champions League. Ingenting kommer av seg selv. Skal du øke forbrenningen din, er du nødt til å bevege deg mer. Belønningen er sterkere kretsløp, bedre kondisjon, flatere mage og strammere muskulatur. I tillegg vil du føle deg bedre og sove bedre.

En tanke om “Veien til et nytt liv

  1. Alaaaahh paling juga gagal mainng gagal mainng..wis kakean bukti bukti yang memberatkan bagi dosen dosen UBIaNUS untuk menjudge bahwa sodara elzan tidak layak mengakhiri hidupnya di UBIaNUS dengan tenang..Faktore akeh lah..1. Kakean cangkem neng kelas..2. Banyak mahasiswi yang menuntut pertanggung jawaban..3. Radikal dan penghasut mahasiswa2 kelas malam untuk memboikot perkuliahan..Selain itu faktor fengshui juga berpengaruh..Ruangane wae H2F (Harap Harap maFlum.. *kalo ngga lulus*) jame wae jam *kematian* 13.20 kalo dijumlah kan 6 artinya angka setan / nilai rata2 rapot SD.. HiiiiIh syerem deh.. *begidik turn on*Aku ngga bisa bayangin kegagalan yang teramat memalukan akan terjadi.. Hikjs..Jangan kapok ya zan, masih ada setaon lagi untuk mengulang.. kuatkanlah dirimu.. jangan berteman dengan koplo ataupun cialis.. hadapi semuanya dengan tegar gar gar..;P JOKE SEGAR MENJELANG UJIAN ;P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *